savannahhj

Alla inlägg den 30 december 2010

Av savannah - 30 december 2010 22:23

hejhej! är nu hos klara och ska fira nyår här , mysigt 

har precis käkat tacos as gött ! nu ligger vi här och vilar efter maten 

sen ska vi till hemmakväll och sen kanske de blir någon film


skriver mer sen 


pusshej

Av savannah - 30 december 2010 12:59

nu shar hevi vaknat och vi ska kolla på a walk to remember .

haha snabbt inlägg nu då ! haha puss hej  

Av savannah - 30 december 2010 11:44

hejhej bloggen ! nu har jag och hevi typ precis kommit hem från tandläkaren , haha hennes mamma väckte oss vid halv tio och så sa hon att hevi skulle till tandläkaren så det var att snabbt slänga på sig kläderna och sen typ sticka !

nu siter vi här , lr jag sitter här och hevi ligger och typ halv sover  

haha vi va typ uppe hela natten , vid 4 hade vi kollat på en film sen så skulle vi sätta på en till men då är de så att jag va jätte trött så jag somnade , och hevi den jäveln tog massa kort på mig så jag fick fan damp på henne !    

idag ska jag åka till klara sen firar jag nyår med henne , mysigt !


men nu ska vi typ käka , skriver mer sen


pusshej

Av savannah - 30 december 2010 03:37

alltså omg , jag och hevi har precis kollat klart på a cinderella story , bra va den !

nu är hevi och fixar mat åt oss grisar bara för att vi är as hungriga och klockan är typ tjugo i 4 , good woork ! haha vi ska äta korv , haha hevis favorit mat verkligen !

undra om någon är vaken ? ;o haha men sen ska vi kolla på en ny film typ 


hörs senare på morgonen 


pusshej

Av savannah - 30 december 2010 01:33

som rubriken säger så fick jag sova hos hevi baby !

haha , först typ har vi vart nere och druckit , laddat ner filmer och nu såå sitter vi vid datan hevi är nere och fixar käk åt oss !   

vi ska typ va uppe hela natten , haha hevi är så söt ! haha tror de blir att vi lägger upp ngn rolig film sen , hevi & savannah är rolig när de är flumm !

vi ska kolla på a walk to remember och hevi är typ såååå osocial !

haha fast egentligen så fixade najiba mat åt oss , hihi tackk ! 

men nu ska vi typ äta , blir nog nått inlägg till inatt / morgon 


pusshej  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards