savannahhj

Alla inlägg under januari 2011

Av savannah - 31 januari 2011 18:06

hejhej !gick hem direkt efer skolan idag , sen så ringde hevi mej så jag gick till netto. sen så gick vi til selma , och hevi sjunger jävligt bra ! video kommer senare , hoppas nt hon läser detta !!

haha men skriver mer senare


pösssss

Av savannah - 31 januari 2011 07:53

som rubriken lyder , tiden går skit snabbt !

imon är de bara 17 dagar kvar och sen fyller jag år :)

hannn med ett inlägg idag iallafall !

kommer en dagens outfit senare , har kamera på mobilen nu :)

ses senare ! 


pösssss  

Av savannah - 31 januari 2011 07:53

som rubriken lyder , tiden går skit snabbt !

imon är de bara 17 dagar kvar och sen fyller jag år :)

hannn med ett inlägg idag iallafall !

kommer en dagens outfit senare , har kamera på mobilen nu :)

ses senare ! 


pösssss  

Av savannah - 30 januari 2011 17:06

cam gigandet är typ världens snyggaste kille seriööööst !

kolla bara på han , man hade nt tackat nej till honom allltså 

    

Av savannah - 30 januari 2011 16:48

nu kollar jag på film med mamma och marko (låtsaspappa)

the experiment tror jag den heter , men hänger nt riktigt med för just nu snacka vi om vårat rum och vi ska fixa de ! :)

Av savannah - 30 januari 2011 13:31

hejhej , tänkte fixa mina naglar snaaart (y)

men vet nt vad jag ska ha för färger men tror de blir fransk manikyr 

hade JÄTTE långa naglar för ett tag sen som jag hade haft långa i 3 månader kanske men så gick en sönde och sen en till så de va vilka bra att klippa av de :(

men nu så börjar de bli långa igen , äntligen ! älskar långa naglar !

sen tänkte jag skriva 5 topp bloggar som jag läser :D


seeya later

Av savannah - 30 januari 2011 10:15

när vi var i stan igår så dansade de en kille utanfö 5an 

han va jätte duktig och såg nästan ut som mj !

han skulle lära oss dansa så är de en käring som ba men lär nt de och sånt ;s

hon va hel knäpp och typ sa att hon kunde bli hans manager och sånt?

normaaalt ! och så dansade hon och så , ha video på de !


men här kmr en video från när han skulle lära oss , bara så nni vet ,, jag är nt seeiös med stegen ;)

Av savannah - 30 januari 2011 10:04

hejhej , vaknade för typ en timma sen 

har varit nere och ätit och vart ute med diezel

ska berätta lite kortfattat om igår , vi åkte då till stan 

sen så gick vi runt i affärer och så , handlade hårfärger som går att ta bort efter en tvätt , haha ! sen så käkade vi ppå mackedonken ! :)

och sen så när vi åkte hem så bytade vi buss så vi åkte direkt till kungälv

sen såååå skulle hevi typ hem och äta oså jag och linne åkte hem till oss .

sen så skulle jag och linnea ta bussen till jennylund , linnea satt på bussen men jag missade den så när jag skulle gå till centrum så kommer oliver där och säger att jag kan åka med han för han ska med dit , så vi hämtar upp linnea påvägen och så åker vi till hevis match :)

vi gick hem så länge medans hevi skulle duscha och så 

sen så kom hevi och hämtade oss och då började våran mysiga myskväll ! :D

sen gick jag hem vid typ halv 1 lr ngt ;)

idag vet ja nt va jag ska göra , ska nog vara med hevi och kanske linnea , vet nt ääään 


pöss

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards