savannahhj

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av savannah - 11 januari 2011 20:13

hejhej , kunde inte blogga i morse , ska berätta varför !

först så satte jag klockan på sex , jag va helt klarvaken så jag tänkte gå ner till diezel så tänkte jag att om jag bara vilar huvudet mot kudden så som ja alltid gör så går ja upp HAHA  verkligen savannah slutar med att ja somnar.

mamma kommer in och skriker : SAVANNAH KLOCKAN ÄR 8 ! 

FUUUCK ! tänkte jag då , gick upp fixade mejj och allt , hevi baby mötte mej vid entren så vi gick till gympan då . men annars har resten av dagen varit perfekt !

efter skolan gick jag hem och käkade sen kollade jag på film i typ 4 minuter innan vanessah kom upp och sa att jag skulle ta diezel för att han var jobbig men han somnade direkt när han kom till mej , vilken gulig hund han är !   

men så kollade ja lite på filmen och sen somnade jag , vaknade och kollade lite mer på film sen gick jag ner och då sa vanessah att hevi vart på väg så väntade på henne och sen kollade ja klart på filmen medans 

sen kom hon och vi typ snackade och sånt sen följde jag och diezel henne hem .

och nu ligger jag i min goshiga säng med diezel   


skriver mer sen 

pössheeej

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards