savannahhj

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av savannah - 2 januari 2011 15:49

hejhej , nu ska jag och klara till hennes låtsas syster cornelia , hon har precis flyttat till en ny lägenhet så de ska bli spännande   

har precis duschat med , ska bara platta håret sen bär de då av till cornelia'

skriver mer sen 

pussheeeej

Av savannah - 2 januari 2011 13:03

god morgon suneshines ! idag vaknade jag vid 11 , typ kollade lite saker på datan och nu har jag precis käkat frukost ! igår blev det inte någon direkt uppdatering 

men idag ska jag försöka göra några inlägg i alla fall 

igår var en rikitg deg dag , jag och klara låg i sängen hela dagen och sen helt plötsligt var klockan 8 , var tog dagen vägen ?

sen åt vi middag och kollade på fångarna på fortet och lite senare kollade vi på patrik 1,5 haha den är faktist bra !'

vi skulle egentligen till sannarpsbadet idag men de blev inget , såååå idag blir det en deg dag IGEN tror jag , men jag troratt ska gå ut och gå en stund senare 

och på onsdag ska hon följa med mig hem till göteborg , mycket lyckat

vi ska träffa hevi med då , aja nu blev det ett långt inlägg hörs senare


pussshej   

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards