savannahhj

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av savannah - 6 januari 2011 23:53

hejhej , har verkligen inte haft tid att skriva idag !

först vaknade jag och klara , vi gick upp käkade och drog på oss kläder.

vi tog bussen till stan vid typ 11, så gick vi runt och så sen typ så åkte vi till bergsjön typ halvt till bellevue , de va helt dött typ så när vi va 200 meter från spårvagnarna så kommer den vi ska åka med och fan va jag börjar springa o sen kommer klara hack i häk , men vi hann med den !

sen stack vi hem , vi typ lämnade väska och sånt , messa hevi men hon svara nt så vid 3 så får man ett sms där de stog att hon vaknade , haha så vi gick till henne och så typ slappa vi där så tog vi massa kort och sen gick vi ut .

när hevi stuckit hem så typ åt ja och klara sen typ så kom vi på att vi inte gjort den utmaningen vi skulle göra på fb så vi gjorde de , alltså att slänga sej i snön med underkläder , haha de va faktist inte så kallt men nu ska vi typ snaaaaart sova hoppas jag !


haha kommer några bilder , kmr mer imon för vi ska ta lite mer imon !


pusshej <3

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards