savannahhj

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av savannah - 13 januari 2011 18:45

hejhej , i morse vaknade jag kvart i 7 , gick upp klockan 7.

kom 1 minut försent men hade nt börjat då , haha 

efter skolan gick jag hem och typ käkade . sen gick jag ut med diezel fiezel.

låg och kollade på film en stund , robin hood , kollar den as ofta för den är så bra 

sen så bestämde jag mig för att springa , sprang i 20 minuter , i morgon ska jag och hevi springa på morgonen !

har precis ätit , as mättt nu tror jag dör haha 

ska kolla på lite olika sidor vad jag ska köpa :)

igår så var jag ju ute och sprang med hevi , vi sprang i över en timma men först sprang vi seriöst sen efter en backe så fanns de ett hus med en as stor tomt och as mycket snö så vi hoppade i snön så gick vi ner på baksidan så vart de2 gamlingar som bodde där så vi kollade på de och så , hevi kastade en snöboll på fönstret , nt hårt utan liiiite så de reagerar. hevi springer och halkar så hon slår i svanskotan haha idijuuut ! sen när vi går tillbaka så ska hon gå ner igen och kolla och då kommer gubben och typ jagar oss ! haha shiit vad knääpppt ändå !  menmen ska kolla lite bloggar och så 


pössshej

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards