savannahhj

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av savannah - 14 januari 2011 21:37

hejhej , innan gick jag och mamma till netto med diezel :)

köpte cheeseballs , choklad och powerking ! G-Ö-T-T-A-N-S säger jag bara !

diezel är smaaaart han spydde innan för han hade fått i sig ngt knöppt , precis när jag satt och åt så gjorde han det , mysiigt !!

men sen typ så gjorde jag en ny macka så åt den och nu ligger han vid mina fötter och snarkar lite sådär goshiiiigt ! ska snaaaart äta min goda saker och fetta mej ner i sängen och kolla film :)

tänkte göra en önskelista för jag fyller nämligen år om 1 månad !

men skriver mer sen goa gubbar och gummor !


pössshej   

Av savannah - 14 januari 2011 17:24

hejhej , min syster har fixat headern , den blev fin tack så mycket vanessah !

idag var de skola då , efter skolan kom man hem och åt sen gjorde jag lite matte :)

nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik 

göttt att de äntligen är helg , men har inget att göra i helgen så vet inte vad jag ska göra. min hund håller på att döda mig , han bits så man får as ont och sen är han så retlig!! HATAR han när han gör så.

menmen , skriver mer sen , ska spela icy tower nu !


pösssshej <3

Av savannah - 14 januari 2011 08:48

hejhej , ska strax till skolan har duschat och fixat mig och så  ! :D

vart ute med diezel och så med ! hinner aldrig göra inlägg på morgonen för att jag är så seg , och mitt internet funkar inte vanessahs funkar inte heller så vi delar på mammas men ska fixa trådlöst snaaaaart hoppas jag !

menmen , börjar ju nio idag så de är braaaa !

men ska borsta tänderna nu !


pössshej 


kommer en bild på hur jag ser ut idaaaao !

  

Presentation


14 årig tjej som bor i en liten håla ! bloggar om allt som har med mitt liv att göra

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards